o gün yine rapçi çağlar ile şevket abi arasında sert bir atışma olmuş, rapçi çağlar, günün akşamına ilçede verecekleri rap konseri için, konser salonunun altındaki derme çatma stüdyonun yolunu tutarken şevket abi' den sağlam bi omuz yemiş, fakat kafasını sallamakla yetinmişti. bu mükemmel konser öncesi bi sorun çıksın istemiyor, konser başlangıcından bitişine kadar ki -yani tüm maalle kızlarını büyülecek break dance e kadar- sürede herhangi bir pürüz çıkmasını aklına dahi getirince bünyesini, sanki tren yolunun ötesindeki tostçulardan tost yiyince oluşan o kekremsi his gibi bir his sarıyordu.
omuz hadisesinden sonra her ne kadar şevket abi "bu maallede benim araba koltuklarıma giydirdiğim formayı giyen bazı orospu çocukları oturuyo" şeklinde bir sataşmayla rapçi çağlar konser öncesi demoralize etmek istese de, çağlar bu ağır cümleyi de - hesabı sorulmak üzere - konser sonrasına erteledi. sürekli kafakopter yapacağı anı düşünüyor, 2 tam tur dönüşü ve hiç sendelemeden ayakları üzerine düşüşünün hayalini kuruyordu. kraldı bu gösteriden sonra. artık her şey ayağına gelecekti...
stüdyonun önüne geldiğinde saatine baktı. konser saatine az bir zaman kalmıştı. birden stüdyonun kapısı açıldı ve içerden cosili çıktı. "kareşim, nerdesin bileder? soundcheck yapıyoduk biz de. hadi gel ammana koyam." diyerek çağlar içeriye doğru ittirdi. çağlar "bi kektirme ammana koyim. bi cigara içelim şurda" dediyse bile, içerden gelen "hassene la, hadi az zaman kaldı ammana." uğultularından ötürü stüdyoya girmek zorunda kaldı. ve hemen mikrofonu alıp en güvendiği parçasını söylemeye başladı;
"kesik çayır biçilir mi
şevketin ağzı sikilir mi
bana rapi bırak diyolar
bunu diyenlerin bacısı diri mi"
tam bu nakarat esnasında, konser salonunda havaya kalkmış elleri düşledi. izleyenlerin eşliği parçanın etkisini arttıracak ve büyük ihtimalle performansı sabote etmek için gelecek olan şevket' i bastıracaktı.
saatin geldiğini "laaaaayyttt" diye bağıran hıdır' dan anladı. polisin hizaya sokmayı beceremediği seyircileri, o sıraya sokuyor ve bunu da rapçilerin ona ayarlamasını umduğu kızlar uğruna yapıyordu. üç beş kişiyi yerde sürükledikten sonra herkes yerini almasını sağlamıştı. işte tam zamanı! rapçi çağlar bir anda sahneye fırladı ve "hadi elleri göreyim bizim maalle yov yov" diye haykırarak izleyicileri coşturdu. nefret grubunun, istanbul parçası için besteledikleri müzik üzerine biraz evvelki eserini, şevket' ün yüzüne bakarak okuyacaktı. gözleri şevketi aradı. gördü ki şevket, en üst sırada, tam çağlar' ın görebileceği bir yerde duruyor ve küçük öpücükler yolluyordu rapçi çağlar' a.
bunu nasıl bertaraf edeceğini çok iyi bilen çağlar, işaret verip müziği başlattı ve "haydi ellerrr!!!" diyerek ön grubu gaza getirdi. her şey çok iyi gidiyordu. şarkısını söylemeye başladı ve nakarat kısmında şevket' in ismini vurgulayarak ve yüzüne bakarak söyledi. şevket bir an durakladı. etrafındaki herkes ona gülmeye başlamıştı. prestijini kurtarmak için bir şeyler yapması gerekti ve "çöpçüleeerrrr!!! çöpçüleri söyle orospunun fırlattığııııı!!!" diye bağırdı. kimse şevket' in bu sözlerine gülmemiş, aksine rapçi çağlar' ın bu sözler sonrasında "amına kodumunun salağına bak" dercesine el hareketi yapmasını onaylamışlardı.
zaman şevket abi için daralıyordu. yanındaki tornacı yusuf ve berber yarraam kemal de şevket ile arasına mesafe koymak ister gibi duruyorlardı. işte tam bu anda, aptal şevket aceleci davranıp sahneye atladı ve çağlar' ın gözünün ortasına yumruğu ekledi. "boys anılar, soytarılar" deyip akabinde yumruğu yiyen fuat misali yere serilen rapçi çağlar, her ne kadar ayağa kalkmaya çabalayıp karşılık vermek istediyse de, konser önünde görevli iki polis, şevket abi' yi yaka paça merkeze götürdü.
bu çelişkiden sabrı ve sanata olan azmiyle rapçi çağlar galip çıkmıştı. her ne kadar ertesi günü şevket abi ile barışıp kardeş olsalar da, parsayı toplamış, karpuzcu cevdet' in eski çıktığı kale maalleli ayça' yı tavlamayı başarmıştı.
keşke hepimiz çağlar gibi olabilsek... o şimdi ne kadar da mutlu...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder